Japońska firma błaga klientów o wybaczenie po kontrowersyjnej decyzji

Podwyżka ceny

Reklama telewizyjna z przeprosinami firmy błyskawicznie rozeszła się w Internecie. Miliony ludzi na całym świecie obejrzały już to zaskakujące wideo. Widzowie głowili się, aż wreszcie na końcu pojawił się tekst. Ujawniał on wzrost cen najsłynniejszego produktu Akagi Nyugyo, lodów GariGarikun Popsicles.

–Trzymaliśmy się 25 lat (ceny – przyp. red.), ale… – pojawiło  się na ekranie. Po tym nastąpiła historyczna zmiana cen, pierwsza od ćwierćwiecza…

– Z 60 podwyższamy do 70 – brzmiał tekst pisany wielkimi literami. Firma przeprosiła w 60-sekundowej reklamie telewizyjnej za podwyższenie ceny swoich lodów…

Z 0,46 € do 0,54 €.

Źródło: Akagi Nyugyo, The Straits Times, | Zdjęcia: YouTube videostills