Gdy Jenny stała na poboczu drogi, jej umysł przeczesywał plany lekcji, leżące na siedzeniu pasażera. Jak zwykle została do późna po szkole, skrupulatnie przeglądając repliki artefaktów, których miała użyć, aby ożywić erę praw obywatelskich dla swoich uczniów z 10. klasy historii. Jenny uwielbiała tworzyć żywe, interaktywne lekcje, które rozpalały ciekawość uczniów.
Ciężko pracowała, aby ożywić historię z kart podręczników, pomagając swoim uczniom naprawdę zrozumieć wydarzenia i zmagania, których doświadczyli ludzie. Jej pasja do historii, zwłaszcza ruchu na rzecz praw obywatelskich, została rozpalona przez opowieści jej dziadka z czasów, gdy maszerował z dr Kingiem. Spędziła wiele letnich wakacji w domu dziadka nad rzeką, słuchając jego porywających opowieści. Jednak to spotkanie z policjantem nie przypominało żadnej lekcji, której uczyła w bezpiecznych ścianach klasy.